Jump to content
Annons

Sean Crossey - White Label ?

simonlofving

Recommended Posts

Tjena !

mitt band fick en förfrågan av en snubbe på myspace...

han vill att vi ska vara med på något sorts "promo album" som ska skickas runt till skivbolag, radiostationer osv.

Är det någon annan som har fått en sådan förfrågan? något som vet om killen är "äkta" ?

har googlat runt lite men har inte hittat något matnyttigt.

tacksam för snabba svar 😄

Mvh Simon

Annons
Tjena !

mitt band fick en förfrågan av en snubbe på myspace...

han vill att vi ska vara med på något sorts "promo album" som ska skickas runt till skivbolag, radiostationer osv.

Är det någon annan som har fått en sådan förfrågan? något som vet om killen är "äkta" ?

har googlat runt lite men har inte hittat något matnyttigt.

tacksam för snabba svar 😄

Mvh Simon

Fy fan för Sean och The White! Gå inte med på det!

Jag blev kontaktad av samma kille och de försökte kräva mig på en massa pengar, trots att jag hade tackat nej och inte skrivit under nåt.

Läs den här tråden:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=31839

Fy fan för Sean och The White! Gå inte med på det!

Jag blev kontaktad av samma kille och de försökte kräva mig på en massa pengar, trots att jag hade tackat nej och inte skrivit under nåt.

Läs den här tråden:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=31839

okej , tack så mycket !

finns ju bättre saker att lägga 500 pund på kan man ju säga, dock lite synd man bli ju rätt glad när man får ett sånt mail ..

Fattar inte hur dom kan ha en verksamhet , har kollat lite nu och jag har inte sett en enda som är nöjd ? :S

aja tack igen ha d

simon

Guest Circulate

Jag har faktiskt fått 2 stycken förfrågningar om releaser av mina låtar. En av Konkord och den andra Gears Of Sand Recordings.

Konkord, Webrelease i form utav en EP (4st låtar).

Gears Of Sand Recordings, CD release av Ambient låtar.

Båda skivbolagen kontaktade mig via MySpace, utan att jag ens behövde lyfta ett finger! 🙂 Det var faktiskt ganska skoj att få dom där mailen.

Jag har faktiskt fått 2 stycken förfrågningar om releaser av mina låtar. En av Konkord och den andra Gears Of Sand Recordings.

Konkord, Webrelease i form utav en EP (4st låtar).

Gears Of Sand Recordings, CD release av Ambient låtar.

Båda skivbolagen kontaktade mig via MySpace, utan att jag ens behövde lyfta ett finger! 🙂 Det var faktiskt ganska skoj att få dom där mailen.

Vi blev kontaktade av italienska Frontiers via Myspace, efter att vi lagt upp vår demo.

Vi skrev kontrakt, fick förskott, och plattan släpptes i europa och Usa i februari och i Japan förra veckan! Vi gillar alltså myspace...

Iofs ett relativt stort bolag, men för oss har myspace varit hela grejen.

• 2 months later...

Hej!

Synd att jag inte läste denna tråden tidigare för då hade jag aldrig fallit för Sean Crosseys skit =( Eller?

Jag och mitt band har betalat hela summan och väntar nu på tryckning, om den nu blir av. Har någon annan här gått så långt i deras "bluff"? va föreslår ni att vi kan göra om dom bara har lurat oss hela tiden? Kan man anmäla?

tacksam för all hjälp! 🙂

Btw. Någon som känner till någon liknande skit om Scratch Magazine? Har blivit kontaktade av dem med 🙂