D Vibe Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 Tjenare. Hittade ett par Sansui SS-2 på en loppis för en tjuga. Provlyssnade lite och ljudet låter helt okej; en aning för jobbigt mellanregister bara.. Kan vara för att jag bara har min Behringermixer som hörlursförstärkare dock. De är verkligen i toppskick.. Är det någon som har någon info om dessa lurar egentligen? Antar att det är 70-tal som de tillverkats? Bara kul att veta. /Daniel
D Vibe Postat 16 mars 2008 Trådstartare Postat 16 mars 2008 (redigerat) hittade ngt festlgt..www.classicsansui.net Hmm.. Får inte den siten att funka. Här är ett par bilder på bäbisen.. 😆 Rätt rejäl konstruktion. Känns som det inte tillverkas såna lurar längre.. 😉 Redigerat 16 mars 2008 av D Vibe
IDF Postat 17 mars 2008 Postat 17 mars 2008 jag tycker det alltid är skoj att hitta såna grejjer.. satt o fyndade hörlurar och gamla dynamiska mickar ett tag på tradera, och rodde in för högst en femtiolapp skojjiga saker.. 😉 snygga fö. har ett par liknande
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.