Steve-o Postat 22 februari 2008 Postat 22 februari 2008 Någon som har en liten aning? Har köpt gitarren på en auktion 30 mil bort så jag har aldrig sett den. Steffe
Limpan Postat 22 februari 2008 Postat 22 februari 2008 Påminner lite om en fender jaguar, men det är nog inte ens en fender? Står det nånting på den? Serie-nr eller nått annat?
rally Postat 22 februari 2008 Postat 22 februari 2008 Ser ut som någon typ av gammal Burns kopia tycker jag. Grymmt snygg annars...
Steve-o Postat 22 februari 2008 Trådstartare Postat 22 februari 2008 Tyvärr, det står inget alls på den.
IDF Postat 22 februari 2008 Postat 22 februari 2008 sjukt snygg!! håller med Emil.. billig kopia ! finns måååånga kopior out there. men intressant med fenderstylehuvud. såg för ett tag sen en SGkopia med sånt huvud. såg väldigt skumt ut! hehe om du gillar det - grymt! om du inte gillar den helt - ta en titt i min signatur!!
Stinkey Zwei Postat 22 februari 2008 Postat 22 februari 2008 Som sagt in en annan tråd, jag har två sånna där. Rätt rolig att spela, fett ljud med fuzz på. För rätt pris ett kul köp. Grattis.
ptr Postat 23 februari 2008 Postat 23 februari 2008 Någon som har en liten aning? Har köpt gitarren på en auktion 30 mil bort så jag har aldrig sett den. Om mina ögon spionerar rätt så är det en Hobbex Elplanka, 70-tals vintage... Tror dom tillverkades i Italien... Ganska risiga, men nostalgi.. ett första köp för många på den tiden... Har för mej att det satt en ettikett i halsfickan, men det innebär att du måste skruva bort halsen... /ptr
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.