Hitmanslim Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 Ja som rubriken lyder. Kan ni rekommendera bra eq pluggar? Gratis eller ej spelar ingen roll. Jag kör med Cubase LE o stör mig pÄ eq:t, tycker att sjÀlva vÄgforms fönstret (heter det sÄ???) Àr för litet, skulle vilja ha bÀttre överblick.
Claes Holmerup Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 Sonalksis gör ruggigt bra eq- och kompressorpluggar. PSP har ocksÄ mycket trevliga varianter.
DieHard (oregistrerad) Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 Ja som rubriken lyder. Kan ni rekommendera bra eq pluggar? Gratis eller ej spelar ingen roll.Jag kör med Cubase LE o stör mig pĂ„ eq:t, tycker att sjĂ€lva vĂ„gforms fönstret (heter det sĂ„???) Ă€r för litet, skulle vilja ha bĂ€ttre överblick. det bĂ€sta Ă€r att ha minst nĂ„gra stycken som anvĂ€nds för lite olika saker. sjĂ€lv kör jag med airEQ pĂ„ trummor och bas och t-racksEQ pĂ„ gitarrer. Men sök pĂ„ kvr och ladda ned alla, bĂ„de gratis och demos för att hitta dina favoriter. đ
joachime Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 Mitt tips pÄ vÀlljudande, gratis och flexibel eq [VST/PC] Àr Poshifopit Electri-Q edition.
Dexter Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 (redigerat) Ja som rubriken lyder. Kan ni rekommendera bra eq pluggar? Gratis eller ej spelar ingen roll.Jag kör med Cubase LE o stör mig pĂ„ eq:t, tycker att sjĂ€lva vĂ„gforms fönstret (heter det sĂ„???) Ă€r för litet, skulle vilja ha bĂ€ttre överblick. Jag gillar Cambridge EQ frĂ„n Universal Audio - krĂ€ver visserligen deras UAD-1 men den lĂ„ter svinbra och Ă€r vĂ€ldigt mĂ„ngsidig. AnvĂ€nder den pĂ„ i princip allting. En annan favorit Ă€r Waves Renaissance Equalizer. Ăven Kjaerhus GEQ 7 Ă€r toppen. /Dex. Redigerat 19 februari 2008 av Dexter
DieHard (oregistrerad) Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 Ja som rubriken lyder. Kan ni rekommendera bra eq pluggar? Gratis eller ej spelar ingen roll.Jag kör med Cubase LE o stör mig pĂ„ eq:t, tycker att sjĂ€lva vĂ„gforms fönstret (heter det sĂ„???) Ă€r för litet, skulle vilja ha bĂ€ttre överblick. Jag gillar Cambridge EQ frĂ„n Universal Audio - krĂ€ver visserligen deras UAD-1 men den lĂ„ter svinbra och Ă€r vĂ€ldigt mĂ„ngsidig. AnvĂ€nder den pĂ„ i princip allting. En annan favorit Ă€r Waves Renaissance Equalizer. Ăven Kjaerhus GEQ 7 Ă€r toppen. /Dex. ja det Ă€r synd att Cambridge EQ krĂ€ver deras kort. Tycker den lĂ„ter grymt bra nĂ€r jag kollat demosen pĂ„ deras hemsida.
lord_von_bagge Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 http://www.rogernicholsdigital.com/uniquelizer.html đ
Bone Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 (redigerat) Mitt tips pÄ vÀlljudande, gratis och flexibel eq [VST/PC] Àr Poshifopit Electri-Q edition. +1 den Àr grym! Annars ska Nyqvist Eq ocksÄ vara riktigt bra. Jag har dock inte testat den sÄ mycket sjÀlv dÄ jag direkt fastnade för ovanstÄende eq direkt. Redigerat 19 februari 2008 av Bone
Sjodahl Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 Jag har testat vÀldigt mÄnga olika eq:s. Men jag har aldrig testat nÄgon som lÄter sÄ bra och Àr sÄ lÀtthanterad som Cambrigde,.. Jag anvÀnder den verkligen pÄ allt! Hade gott!
Hitmanslim Postat 19 februari 2008 TrĂ„dstartare Postat 19 februari 2008 Tack för era svar. Ska testa dem. đ
Daniel H Postat 19 februari 2008 Postat 19 februari 2008 Ja som rubriken lyder. Kan ni rekommendera bra eq pluggar? Gratis eller ej spelar ingen roll.Jag kör med Cubase LE o stör mig pĂ„ eq:t, tycker att sjĂ€lva vĂ„gforms fönstret (heter det sĂ„???) Ă€r för litet, skulle vilja ha bĂ€ttre överblick. Jag gillar Cambridge EQ frĂ„n Universal Audio - krĂ€ver visserligen deras UAD-1 men den lĂ„ter svinbra och Ă€r vĂ€ldigt mĂ„ngsidig. AnvĂ€nder den pĂ„ i princip allting. En annan favorit Ă€r Waves Renaissance Equalizer. Ăven Kjaerhus GEQ 7 Ă€r toppen. /Dex. Jag har anvĂ€nt Kjaerhus classic eq som Ă€r gratis och tycker att den fungerar bra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.