Legatoman Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Har nyligen köpt en Interface Lexicon Alpha Studio ljudkort. Har installerat det och det funkar, men när jag slår på guitar rig kan jag inte lyssna på vanliga mp3:or på media playern. Ibland går dom ej att öppna, eller så brusar det jätte mycket. Vad kan det bero på? Det är ett USB ljudkort.
laxlaxlax Postat 5 februari 2008 Postat 5 februari 2008 Jag är inte helt säker på att det går att köra guitar rig och något annat program samtidigt.. hos mig och mitt ljudkort funkar det som så att kör jag ett musikprogram så använder det all uppmärksamhet av ljudkortet. Men jag kan ha fel. Kolla i inställningarna på guitar rig, kanske finns det något som låter dig göra flera saker samtidigt.
Legatoman Postat 5 februari 2008 Trådstartare Postat 5 februari 2008 Jag är inte helt säker på att det går att köra guitar rig och något annat program samtidigt.. hos mig och mitt ljudkort funkar det som så att kör jag ett musikprogram så använder det all uppmärksamhet av ljudkortet. Men jag kan ha fel. Kolla i inställningarna på guitar rig, kanske finns det något som låter dig göra flera saker samtidigt. E det normalt att man inte ska kunna ha musik till? Innan jag köpte detta hade jag ett vanligt internt ljudkort. Det gick hur bra som helst att lyssna på musik samtidigt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.