Jump to content
Annons

Här har du hummern!


Riff

Recommended Posts

🙂 Är 23, gillar ångestmusik. Bor utanför Örebro.

Har spelat in en cover på Alice In Chains - Nutshell som ni kan hitta här:

http://www.angelfire.com/music5/riffsweden..._-_Nutshell.mp3

Antar att ni måste kopiera o pasta för jag är en nooooob som inte vet hur man gör en direktlänk 😆

(Edit: Se där! den funkade ändå, man kanske inte är så dum i huvudet ändå. Skål!)

Det är den enda låten än så länge jag spelat in, det var på en kompis gamla porta, så ljudet är burkigt jag VET. Jag är perfektionist så jag är väl inte helnöjd med själva soundet. Hmmm och jag kan tillägga att sång inte är min bästa sida.

Nåväl, har spelat i ett band ett par år, mest på skoj, vi lirar mycket The Band, Neil Young, men även punk o grunge. Är framförallt gitarrist. Men ska köpe min egna porta (zoom mrs 1266) vid nästa löning 😆 och senare när man har egen lägenhet blir det många inspelningar.

öööh... jau, det var nog allt. Härligt forum förresten, känner mig redan mer upplyst efter läst lite.

Redigerat av Riff
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Undrar om det inte hör till studiobranschen att vara lite perfektionistisk... 😄

..Kan det vara så att det är en naturlig följd av att man har prylarna i hemmet? och inte en tickande studioklocka på väggen som talara om att:

*tick* nu har det gått 1000:- *tick*nu har det gått 1000:- *tick* 🙂

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...