Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Funderar pÄ att uppgradera min flera Är gamla waves bundle paket som jag anvÀnt flitigt i mina projekt.

Tror ni Cubase klarar av att öppna gamla projekt med nya plugins direkt, eller tappar den alla instÀllningar. Eller kan man rentav kanske behÄlla gamla plugin paketet och installera nya paralellt.

NÄgon som har erfarenhet av detta?

Annons
Postat
Funderar pÄ att uppgradera min flera Är gamla waves bundle paket som jag anvÀnt flitigt i mina projekt.

Tror ni Cubase klarar av att öppna gamla projekt med nya plugins direkt, eller tappar den alla instÀllningar. Eller kan man rentav kanske behÄlla gamla plugin paketet och installera nya paralellt.

NÄgon som har erfarenhet av detta?

Det fungerade utmÀrkt för mig. Se bara till att installera nya paketet i samma vst-mapp. Innan jag uppdaterade mitt SSL-paket avinstallerade jag det helt först, installerade pÄ nytt och sedan flöt det pÄ av sig sjÀlv. Detta gÀller inte bara waves-pluggarna utan samtliga jag uppgraderat, tagit bort och installerat pÄ nytt. Cubase Àr kung nÀr det gÀller detta. Du kan till och med se en lista pÄ "missing plugins" och handla dÀrefter.

/

V

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.