Jump to content
Annons

"force stereo" program?


krueger (oregistrerad)

Recommended Posts

krueger (oregistrerad)

Någon som känner till ett sådant fristående program? När jag kollar film med datorn skickar den ut 5.1 hela tiden. Helst så litet och enkelt prog som möjligt. Körde med SRS Audio Sandbox förut som hade en sån funktion men jag hatar det programmet och vill pröva annat. Tacksam för tips!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
krueger (oregistrerad)

Grejen är att jag har problem med mitt grafikkort och kan bara använda Divx Player för att se på film på tv:n. Där finns inga inställningar för speaker setup osv.. Detta är enda lösningen jag kan komma på! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Grejen är att jag har problem med mitt grafikkort och kan bara använda Divx Player för att se på film på tv:n. Där finns inga inställningar för speaker setup osv.. Detta är enda lösningen jag kan komma på! 😄

Det är inte så bara att de andra programen tror att de ska spela upp ljudet genom nån annan enhet?

Kolla det. Jag fick problem när jag installerade min USB-telefon. Då trodde windows helt plötsligt att allt ljud skulle spelas upp genom den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...