Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Wav/aiff/mp3 osv. kan man lyssna pÄ direkt med Quick Look. SmÀll till mellanslags-tangenten och blÀddra filerna med piltangenterna.

Vill du ha det mer komplicerat finns redan Audiofinder som Àven lÀser rex/rx2 och annat grejs.

Postat

Men exportera mp3, och exportera för att skicka ivÀg det gick pÄ fanimej en sekund.. jag har letat efter en bra och snabb mp3konverterare till mina macar lÀnge nu!! Grymt. Detta program kommer att införskaffas illa kvickt!! :rolleyes:

tack för info.

Postat
Om man nu skriver en nyhet kan man vÀl skriva vad nyheten handlar om?

Klicka pÄ lÀnken sÄ blir det klarare!

Postat
Du menar inte det?

Tog lite tid med mitt modem men nu vet jag att det inte var nÄgot program jag behöver...

nehe.

Postat

Det Ă€r ett kort ljud som mp3:as i demofilmen, sĂ„ det Ă€r vĂ€l dĂ€rför det gĂ„r sĂ„ fort. 😕

Tror att kodning med iTunes skulle gÄ lika fort pÄ Audioeases demodator...

Postat
Det Ă€r ett kort ljud som mp3:as i demofilmen, sĂ„ det Ă€r vĂ€l dĂ€rför det gĂ„r sĂ„ fort. 😛

Tror att kodning med iTunes skulle gÄ lika fort pÄ Audioeases demodator...

Visserligen, men om jag, som kör PT 6.4 (osx10.3.2) - innebĂ€r att jag endast kan anvĂ€nda ett program som anvĂ€nder CoreAudio itaget, sitter och behöver stĂ€nga av pro tools för att dra igĂ„ng iTunes.. KĂ€nns som en vĂ€ldigt smidigare lösning att bara köra om den till mp3 i finder, för att kunna skicka ivĂ€g filerna pĂ„ nĂ€tet och smidigt utan att behöva stĂ€nga av iTunes och sen starta pro tools för att fortsĂ€tta mixa.. 😎

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.