liljekvist Postat 13 januari 2008 Postat 13 januari 2008 Har suttit i snart en timme och försökt att uppdatera mitt Nexus till 1.3.5 , men det vill sig inte, vart installerar jag uppdateringen och hur aktiverar jag uppdateringen??!
Taner Postat 13 januari 2008 Postat 13 januari 2008 (redigerat) Har du ens kollat pÄ ReFX's hemsida ifall det finns nÄn form av hjÀlp angÄende uppdatering? http://www.refx.com/?page=downloads/products Redigerat 13 januari 2008 av Taner
Superstylerz Postat 31 januari 2008 Postat 31 januari 2008 (redigerat) Har suttit i snart en timme och försökt att uppdatera mitt Nexus till 1.3.5 , men det vill sig inte, vart installerar jag uppdateringen och hur aktiverar jag uppdateringen??! hehe.. ;D och du Ă€r en stolt Ă€gare av ReFxs Nexus antar jag? đ Iaf! DU installerar den i samma directory som du har pluggen.. I mitt fall.. C / Program / Image-Line / FruityLoops / Plugins / Vst / Nexus och du installerar uppdateringen i nexusmappen.. Hoppas detta kunde vara till nĂ„gon hjĂ€lp! âșïž Redigerat 31 januari 2008 av Superstylerz
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.