saverman Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 Jag tänkte införskaffa ett stativ till skärmarna, en sorts arm eller liknande som man kan ställa på golvet bakom skrivbordet. Ska kunna ta två 17" LCD-skärmar. Har letat runt men inte haft någon större lycka. Någon som har något att rekomendera?
Anders F Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 Bygga??? Kan ju inte vara så svårt eller? Jag föredrar oftast att bygga själv då man får det som man vill. //Anders
saverman Postat 10 januari 2008 Trådstartare Postat 10 januari 2008 Ja, det är egentligen bara att plocka fram svetsen. Det är dock det där med tid som klämmer lite just nu..
Mr Keys Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 men då får man det ju ALDRIG lika snyggt....!?!? (eller är det bara jag som alltid får till allting hemmabyggt funktionsdugligt, men fult) men det är klart, det är kanske bättre att bygga än att inte ha stativet alls, om man nu inte hittar det på marknaden liksom... 😆
Claes Holmerup Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 Ergotron har diverse användbara - och snygga 🙂 - varianter.
saverman Postat 10 januari 2008 Trådstartare Postat 10 januari 2008 Ja, det blir ju lätt lite halvdassig design om man bara drar ihop något. Dom där Ergotron hade ju några riktigt lovande alternativ men jag fasar lite för prislappen på dom där... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.