Jump to content
Annons

vill ha hjälp me vilken som är bra


RONNaN

Recommended Posts

Annons

hej. tyvärr så fungerade inte länkarna, bara den sista fungerade. Är det ett sådant set du är ute efter, med förstärkare och allt? vad är det för sorts musik du ska spela?

Om det gäller billigare gitarrer så är det ett tips att istället för att köpa en ny för 1995:- så kan man hitta en gitarr som är begagnad för 2000:-.

gitarrer som kostar kring 5000:- nya som är i bra skick brukar säljas för halva priset ungerfär. EPiphone gitarrer är ofta bra. vill du lira metal eller nåt sånt så är ibanez kanske att föredra...

Redigerat av rockdemon
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det första elgitarren så funkar nog ärligt talat vad som helst alldeles utmärkt till att börja med. Så är det. Möjligen med undantag av de elgitarrpaketen jag sett hos Netto, Rusta och Jysk 😉

Tycker däremot verkligen att du borde besöka din lokala handlare för att få något liknande paket. Det borde knappast bli varken dyrare eller sämre. Plus att du förhoppningsvis skaffar dig en ovärderlig support. Har man spelat i tio år kanske man har lärt sig justera gitarrer själv, laga förstärkare och annat, och kan då chansa att beställa från utlandet och spara någon krona. Men känner man sig det minsta osäker är det mycket bättre att handla av någon på närmare håll, så att man lätt kan få hjälp om något går på tok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det första elgitarren så funkar nog ärligt talat vad som helst alldeles utmärkt till att börja med. Så är det. Möjligen med undantag av de elgitarrpaketen jag sett hos Netto, Rusta och Jysk 😉

Tycker däremot verkligen att du borde besöka din lokala handlare för att få något liknande paket. Det borde knappast bli varken dyrare eller sämre. Plus att du förhoppningsvis skaffar dig en ovärderlig support. Har man spelat i tio år kanske man har lärt sig justera gitarrer själv, laga förstärkare och annat, och kan då chansa att beställa från utlandet och spara någon krona. Men känner man sig det minsta osäker är det mycket bättre att handla av någon på närmare håll, så att man lätt kan få hjälp om något går på tok.

jag har spelat i 12 år och kan knappt ens intonera gitarrer. fan nu känner jag mig kass. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det första elgitarren så funkar nog ärligt talat vad som helst alldeles utmärkt till att börja med. Så är det. Möjligen med undantag av de elgitarrpaketen jag sett hos Netto, Rusta och Jysk 😉

Tycker däremot verkligen att du borde besöka din lokala handlare för att få något liknande paket. Det borde knappast bli varken dyrare eller sämre. Plus att du förhoppningsvis skaffar dig en ovärderlig support. Har man spelat i tio år kanske man har lärt sig justera gitarrer själv, laga förstärkare och annat, och kan då chansa att beställa från utlandet och spara någon krona. Men känner man sig det minsta osäker är det mycket bättre att handla av någon på närmare håll, så att man lätt kan få hjälp om något går på tok.

jag har spelat i 12 år och kan knappt ens intonera gitarrer. fan nu känner jag mig kass. 😕

Har spelat sedan jag var 13 å är 40 nu... kan inte heller! Man borde ju lära sig men jag är så jäkla lat... samma sak med bilar, kan inte skruva något alls med en bil men orkar inte/vill inte lära mig. Men det kan vara kul att köra! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det första elgitarren så funkar nog ärligt talat vad som helst alldeles utmärkt till att börja med. Så är det. Möjligen med undantag av de elgitarrpaketen jag sett hos Netto, Rusta och Jysk 😉

Tycker däremot verkligen att du borde besöka din lokala handlare för att få något liknande paket. Det borde knappast bli varken dyrare eller sämre. Plus att du förhoppningsvis skaffar dig en ovärderlig support. Har man spelat i tio år kanske man har lärt sig justera gitarrer själv, laga förstärkare och annat, och kan då chansa att beställa från utlandet och spara någon krona. Men känner man sig det minsta osäker är det mycket bättre att handla av någon på närmare håll, så att man lätt kan få hjälp om något går på tok.

jag har spelat i 12 år och kan knappt ens intonera gitarrer. fan nu känner jag mig kass. 😕

Har spelat sedan jag var 13 å är 40 nu... kan inte heller! Man borde ju lära sig men jag är så jäkla lat... samma sak med bilar, kan inte skruva något alls med en bil men orkar inte/vill inte lära mig. Men det kan vara kul att köra! 🙂

men det är kul att låtsas. jag öppnar ofta instrument o pillar där i. samma sak med motorhuvar:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...