Lindeberg Posted October 1, 2004 Posted October 1, 2004 (edited) Eller är det bara hos mig....? "Mail Error! SMTP protocol failure! Host: localhost Return Code: 452 Return Msg: 452 Insufficient system storage Invision Power Board Error: Check your SMTP settings from the admin control panel" Edited October 1, 2004 by Dumb Dan
android Posted October 1, 2004 Posted October 1, 2004 Din bredbandsleverantör kanske inte tillåter att man använder nån annan än den egna SMTPn? (Jösses vad jag gissar idag... 🙂 )
hammagrella Posted October 1, 2004 Posted October 1, 2004 NEJ! Jag har samma problem när jag försöker PM:a! Men mejlet gick fram ändå såg jag....
Reason Posted October 1, 2004 Posted October 1, 2004 NEJ! Jag har samma problem när jag försöker PM:a! Men mejlet gick fram ändå såg jag.... samma här
Mats Stålbröst Posted October 1, 2004 Posted October 1, 2004 Det ser helt klart ut att vara något knas. Vår sysop (Olsberg) finns dock inte på plats idag, så räkna med att problemet kvarstår ett tag. /Mats
Mats Stålbröst Posted October 1, 2004 Posted October 1, 2004 Jag tror att PM trots allt kommer fram som de ska! /Mats
Recommended Posts