drloop (oregistrerad) Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 (redigerat) Kanske självklar fråga. Men jag har bara kört diskar och FTP tidigare på min pc, nu skall jag skicka en DVD med filer. Finns det nåt gratis program som fixar detta för Windows fixar inte detta själv eller? Pinsamt men jag är helt ställd. Hjälp! Redigerat 14 december 2007 av drloop
Gilbert Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 Högerklicka på mappen du vill bränna, "skicka till DVD-spelare" och bränn filerna till skivan.
drloop (oregistrerad) Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 (redigerat) Högerklicka på mappen du vill bränna, "skicka till DVD-spelare" och bränn filerna till skivan. Nope funkar inte i mitt XP. Tröttsamt.... Redigerat 14 december 2007 av drloop
nilsL Postat 14 december 2007 Postat 14 december 2007 Det finns ett bra svenskt gratisprogram som heter CDBurnerXP.
drloop (oregistrerad) Postat 15 december 2007 Postat 15 december 2007 Det finns ett bra svenskt gratisprogram som heter CDBurnerXP. Har det installerat men får inte till bränning av data till dvd. Får väl testa igen...
henrik.brunzell Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Du måste aktivera skivbränning på enheten, högerklicka, välj egenskaper och därefter den fliken som heter inspelning (eller liknande).
drloop (oregistrerad) Postat 18 december 2007 Postat 18 december 2007 Du måste aktivera skivbränning på enheten, högerklicka, välj egenskaper och därefter den fliken som heter inspelning(eller liknande). Ah, det låter som en idé. Skall prova.
tordA Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Det finns ett bra svenskt gratisprogram som heter CDBurnerXP. bra tips, funkar !
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.