Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej!

Jag kan inte skapa en tråd i låtkritikssektionen, och jag undrar varför.

Det kommer upp någonting med att jag inte är auktoriserad för detta, och att jag skall kontakta moderatorerna!

Ni får ursäkta mig, men jag blir lite virrig ibland. Det är en kanon hemsida annars!

Vänliga hälsningar/ Isaac Thulin

Edited by isakzmachine
Annons
Posted

Det går inte att skapa nya trådar direkt i låtkritikforumet. Istället får du trycka på "Låtar" ovan och "Ladda upp". När du har laddat upp din låt tar det en stund innan den blir godkänd, sedan skapas en tråd till låten i låtkritikforumet.

Posted

ok, tack så mycket!

En annan fråga...

Hur många låtar kan man ladda upp? Jag har pressat ut en så himla mycket musik det sista året, av flera genrar, så man vill ju klart ha en och annan upp typ... nu menar jag inte mina ofärdiga projekt och kassa låtar, jag menar så här: Jag ska ju klart inte lägga upp varenda projekt som jag har gjort som är ofärdigt osv... ni fattar nog...

typ... hejhej!

Posted

Du kan la lägga upp så många låtar du vill om jag har förståt det hela rätt.

Dock så brukar folk som lägger upp låt eller låt inte få så mycket feedback (kommentarer) dock.

Posted

Helt rätt, Tyvärr orkar vi inte ge några komentarer, Alla här är som du är. Vi tycker att vi har gjort en fantastisk låt men ingen bryr sig, Alla förväntar sig beröm och alla är värda beröm.

Tyvärr är du någonstans alla har varit på detta forum någon gång. Förmodligen ska du ta tillvara på det du gör för det är unikt.

Låt dig inte skrämmas av alla ljud och musikerbögar!