Jump to content
Annons

Efterlysning! Kommer inte ihåg namnet på ett band


Dingbats

Recommended Posts

Min ljudteknikslärare som jag gärna vill ställa mig in hos tipsade mig om ett band som han trodde jag skulle gilla eftersom jag lyssnade på mycket engelsk musik (enligt vad han tror i alla fall) och pop och sånt. Men så har jag naturligtvis glömt vad de hette 😆

Det var "nånting three", men jag minns inte vad det där "nånting" var. Jag tror det var två stavelser, kanske att det började på m eller r... eller kanske nåt helt annat. Jag tror det slutade på "jiv" eller "yeem" eller nånting sånt, har jag för mig. Han sa att det senaste de har gjort inte var så bra, men de tidigare skivorna som var lugnare var bra.

Någon...? Lite vagt kanske 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)
Min ljudteknikslärare som jag gärna vill ställa mig in hos tipsade mig om ett band som han trodde jag skulle gilla eftersom jag lyssnade på mycket engelsk musik (enligt vad han tror i alla fall) och pop och sånt. Men så har jag naturligtvis glömt vad de hette 🙂

Det var "nånting three", men jag minns inte vad det där "nånting" var. Jag tror det var två stavelser, kanske att det började på m eller r... eller kanske nåt helt annat. Jag tror det slutade på "jiv" eller "yeem" eller nånting sånt, har jag för mig. Han sa att det senaste de har gjort inte var så bra, men de tidigare skivorna som var lugnare var bra.

Någon...? Lite vagt kanske 🙂

Three Dog Night är de enda jag kommer att tänka på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske litte OT....

....men det finns en jätte bra låt med Porcupine Tree som jag inte kommer ihåg vad den heter, dom sjunger om nån "butterfly" tror jag, låten börjar med akustisk gitarr och sång (ganska vanligt kanske).

Gammal låt är det också, någon Porcupine nörd som kan ge exempel. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...