Jump to content
Annons

Microsoft Explorer 7.0


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Utan att ha bett om det dök det upp en ruta om att jag BORDE installera Explorer 7. Hur bra är det egentligen? Nån som har det?

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Mollin (oregistrerad)

Internet Explorer anser jag att vara rent Skit! Vill du ha en bra webbläsare så kan jag rekommendera dig Mozilla FireFox - och installera tillägget "AdBlockPlus" .. suveränt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm... 😉

Jag har använt Explorer 7 ganska länge nu och måste säga att jag är helnöjd. Mycket bättre med fliksystemet vilket förra versionen inte hade. Visserligen har de andra webbläsarna också det men jag ser inte varför Explorer skulle vara så dåligt som många säger. 🙂 Jag har testat Operah och Firefox men jag tycker det funkar fint med IE7. 😏

Gör som du vill 😛

/M

Link to comment
Dela på andra sajter

Sättet som sidor visas på är uppfräschat jämfört med IE6, så bara av den anledningen är den bättre. Sen har den vissa andra

fördelar; på t.ex. min arbetsplats kommer Firefox i konflikt med antivirusprogrammen. IE7 har visat sig vara ett väldigt bra alternativ, inte lika smidigt som Firefox men helt OK och rätt snabbjobbat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan att ha bett om det dök det upp en ruta om att jag BORDE installera Explorer 7. Hur bra är det egentligen? Nån som har det?

Om du kör IE6 nu så är det läge att uppgradera till 7an. Den är inte alls så dum faktiskt. Kör mestadels Firefox själv, och vore det inte för dom plugins jag gjort mej beroende av där (FireFTP, Foxmarks etc) så skulle jag mycket väl kunna tänka mej att gå över till IE7, som jag tycker konsumerar mycket mindre ram-minne än FF.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä Musik. Du kommer aldrig kunna läsa dig till sanningen i denna tråden. Bara att prova och avgöra själv.

Precis! Det är som att komma till forumet och fråga:

"-Vilka studiomonitorer är bäst?" Då kommer du få lika många svar som det finns monitorer. 😄

Fast en genväg ------> Ja, uppdatera till IE7. 🙂

Håller med här med. Hur jobbigt och tidsödande är det egentligen att uppdatera och testa? 😄

(Obs, inget illa menat! 🙂 )

/Memphis

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...