Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Jag har precis köpt en Mbox 2 begagnat och det följde med massa skivor med program. Och när jag ska installera ljudkortet står det att den inte kan hitta maskinvaran och att man skulle stoppa i någon skiva om det följde med. Jag frågade en förra ägaren hur han gjorde och han behövde bara stoppa in usbsladden i datorn. Hur gör man?

Annons
Posted

Är det pc eller mac du ska installera på? Vissa typer kräver version 7.1 minst, och den versionen du har på skivan är med största sannolikhet version 7.0. Fick du med alla manualer så står det exakt hur du ska göra och i vilken ordning du ska sätta i usb-sladden och installera programmet. där står dessutom ditt serienummer och kod som du behöver vid installationen.

Här hittar du drivrutinerna, men du behöver ett användarknto hos Digidesign, vilket du kan skapa enkelt om du har fått med all dokumentation i köpet.

Hoppas det löser sig.