Jump to content
Annons

Bästa stolen för 1500:-?


ThomasJ

Recommended Posts

Annons
Idf, nu fråga jag "proffsen" 😱😉😄

Nämen ärligt.

Vill ha en såndär feting men vet inga namn på bra stolar om jag skall leta efter beg.

nu är jag inte intresserad av att bli klassad som amatör för att jag skriver i din tråd..!! 😊

Jag gav ett konkret tips! Kinnarp gör sjukt bra grejer!!!

annars om du vill ha en vanlig stol. åk till ikea!

Link to comment
Dela på andra sajter

Idf, nu fråga jag "proffsen" 😱😉😄

Nämen ärligt.

Vill ha en såndär feting men vet inga namn på bra stolar om jag skall leta efter beg.

nu är jag inte intresserad av att bli klassad som amatör för att jag skriver i din tråd..!! 😊

Jag gav ett konkret tips! Kinnarp gör sjukt bra grejer!!!

annars om du vill ha en vanlig stol. åk till ikea!

menade inte alls att du var amatör, var bara ironisk.

Skall kika på lite sånna stolar så får jag se vart det leder!

Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

haha =)

Min kostade 1500 kr ungefär å det är en från IKEA, just denna är väldans bra, prövade flera andra IKEA-stolar som inte alls kändes lika bra och sämre i kvalitet...

Tror inte min modell finns kvar, men den liknar "KLÄPPE"

Hur som helst: man sitter bra å får inte ont i ryggen 😊 (så klassar jag en bra stol iaf)

Hade tidigare en kinnarps som min far hade innan, å JA, även dom säckar ihop med tiden 😱

Den gnisslade som ett as samt glappade i ryggstödet

Link to comment
Dela på andra sajter

"romea" från ilva.

http://www.ilva.se/afdeling/stolar/19/kont...amp;btn_pn=true

knarrar inte. skönt att vila fötterna mot stolens ben, då de är välvda. hyfsat hård. går utmärkt att både sitta "ordentligt", att slappa, och spela gitarr i.

testade en hel massa stolar från en hel massa möbelaffärer. den här var helt klart bäst för mig. och ändå var det en av de billigaste i testet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en Håg Credo. Den är helt enkelt skitbra och jag har haft den i många år utan att det märks på den (förutom att tyget i sitsen är lite slitet och behöver bytas... 🙁 ), så kan du hitta en sådan begagnad, kan du skatta dig lycklig! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...