Jump to content
Annons

Enkelt program för komposition


mpfogelberg

Recommended Posts

Hej,

jag behöver tips och hjälp. Jag vill dra igång en sajt där gäster ska kunna komponera egen musik, i huvudsak väldigt enkel orkestermusik och dela med andra gäster på sajten.

Vet någon om det finns ett flashprogram eller liknande ute redan, eller vet någon här vart jag vänder mig för att få ett gjort?

Tacksam för hjälp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)
Du ska starta en sida med en webbapplikation som nån annan har gjort? 😲

Nej - och ja. Om det finns ett program som funkar för mina ändamål får man naturligtvis pröjsa för rättigheter eller liknande. Jag vill först och främst se om det finns program gjorda överhuvudtaget som man kan använda som förebild/köpa loss/bygga vidare/utveckla eller liknande. Research tror jag det kallas... :rolleyes:

Redigerat av mpfogelberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Vilken budget snackar vi? Jag arbetar som flashprogrammerare på professionell nivå och tar gärna jobbet. Tyvärr skulle det gå åt en hel del tid vilket innebär att det kostar...

PMa om du är intresserad.

Är inte riktigt i budgetläget ännu. Vi sonderar terrängen för att se om det är möjligt, kan vara värt en satsning och så vidare. Exempel / showcases mottages tacksamt.

Redigerat av mpfogelberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska starta en sida med en webbapplikation som nån annan har gjort? 😲

Nej - och ja. Om det finns ett program som funkar för mina ändamål får man naturligtvis pröjsa för rättigheter eller liknande. Jag vill först och främst se om det finns program gjorda överhuvudtaget som man kan använda som förebild/köpa loss/bygga vidare/utveckla eller liknande. Research tror jag det kallas... :rolleyes:

Ok, Beaterator är det enda jag känner till.

http://www.beaterator.com/beaterator.html

Fast det är som man kan gissa mer för beats än komposition.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...