larssonp90 Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Hej sitter Ä mixtrar lite med fl studio men tycker att ljuden Àr sÄ trÄkiga, sÄ skulle vilja ha lite mer ljud, framförallt bass och synth. Har hört att V-station, Discovery, Venguard ska vara bra men har installerat V-station Ä venguard Ä inte dyker det upp ngra mer ljud (sökvÀgen Àr ocksÄ rÀtt). Tacksam för svar!
Lonian Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Har hört att V-station, Discovery, Venguard ska vara bra men har installerat V-station Ä venguard Ä inte dyker det upp ngra mer ljud (sökvÀgen Àr ocksÄ rÀtt). Tacksam för svar! Jag förstod inte riktigt vad du menar. Försöker du sÀga att du inte fÄr igÄng Vanguard och V-station VST:arna ? Du installerar dem i vst mappen och söker sedan upp dem i fl, dom markeras röda nÀr du gör en ny seach och sÄ lÀgger du till dem i listan.
larssonp90 Postat 1 oktober 2007 TrÄdstartare Postat 1 oktober 2007 Techo och trance för det mesta. Det jag menar Àr att jag skulle vilja ha in mer ljud i fl, har hört att man fÄr de genom att installera de pluginsen, hittade ett "sound-pack" (wav-filer) igÄr ocksÄ förresten, hur lÀgger jag in det?
aburman Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Techo och trance för det mesta. Det jag menar Àr att jag skulle vilja ha in mer ljud i fl, har hört att man fÄr de genom att installera de pluginsen, hittade ett "sound-pack" (wav-filer) igÄr ocksÄ förresten, hur lÀgger jag in det? Ta en titt i manualen sÄ fÄr du svar pÄ dina frÄgor.
Lonian Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Techo och trance för det mesta. Det jag menar Àr att jag skulle vilja ha in mer ljud i fl, har hört att man fÄr de genom att installera de pluginsen, hittade ett "sound-pack" (wav-filer) igÄr ocksÄ förresten, hur lÀgger jag in det? Ta en titt i manualen sÄ fÄr du svar pÄ dina frÄgor. wav filer Àr lÀttast att lÀgga in. SlÀng bara in dem i en mapp i foldern FL7\Data\Patches VST skall lÀggas i FL7\Plugins\VST
aburman Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 VST skall lÀggas i FL7\Plugins\VST ...eller Program files\VstPlugins\
Nexustwins Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Högerklicka pÄ kanal i fl >> Insert >> More >> Refresh (fast scan) >> klicka i dina pluggar. Finns sedan i din insertlista som du anvÀnde tidigare. //Nexustwins - mgm
Spetsnaz Postat 11 november 2007 Postat 11 november 2007 Och vart hittar jag plugins? (Hip hop, reggae) đł
Piccazzo Postat 11 november 2007 Postat 11 november 2007 (redigerat) Och vart hittar jag plugins? (Hip hop, reggae) KVR Audio / Plug-ins till alla musikstilar Exakt vad Àr plugins till hip-hop , reggea ? Àr det nÄgot speciellt med just dom stilarna som krÀver speciella plug-ins ? UrsÀkta det ironiska svaret men innan du specifierar vad det Àr du letar efter gÄr det inte att ge bÀttre svar. Och vet du inte vad du letar efter finns det en knapp hÀr pÄ forumet som garantera hjÀlper dig.. Den heter Sök Redigerat 11 november 2007 av Piccazzo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.