Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare.

Per heter jag. Gitarrist/sĂ„ngare. Jobbar pĂ„ ett produktionsbolag; Management och bokning. Är bokningsagent alltsĂ„! 😛

Kör Cubase SX pÄ PC.

Verkar sjyssta mÀnniskor hÀr!

😉

Annons
Postat
aha. trodde det var Jolt-Cola som gÀllde.

FÄr vÀl sÀtta pÄ kok-plattan.

Kokplatta? 😆

Var det inte perkulator-kaffe vi talade om?

Postat
aha. trodde det var Jolt-Cola som gÀllde.

FÄr vÀl sÀtta pÄ kok-plattan.

Kokplatta? 😆

Var det inte perkulator-kaffe vi talade om?

nÀÀÀ, simulator-kaffe var det 😛

Postat

Kaffe gÄr bra.. VÀlkommen hit

Perkulator Àr vÀl en mojÀng man sÀtter pÄ kokplattan om jag inte minns fel..

Postat

HiYa 😉

welcome.gif

du Àr lite som han 007 dÄ, fast med rÀtt att boka ??

fikadax om jag har förstÄtt det hela rÀtt...

Postat

Skön utflippning pĂ„ den hĂ€r trĂ„den 😉

Studiokaffe e det enda kaffe som Àr gott nog att dricka. Tillverkning av studiokaffe sker pÄ följande sÀtt:

1. skölj ej ur kaffekannan utan hÀll bara ut det gamla men spara gÀrna en liten slatt.

2. hÀll pÄ vatten (som dom blandar sig lite med det gamla).

3. Stick smÄ smÄ hÄl i filtret.

4. HÀll i kaffet (i filtret dÄ givetvis) och hÀll gÀrna i lite lite vaniljsocker.

5. SlÄ pÄ kaffebryggaren.

Sen gÄr det att mixa/spela in hur lÀnge som helst!!!! Det bÀstaste kaffet nÄgonsin.....jag lovar!!!

Postat

hej och vĂ€lkommen till vĂ„rt <------ (obs formuleringen!!) forum dĂ€r vi konstaterat att alla som hĂ€nger hĂ€r Ă€r hĂ€rliga mĂ€nniskor.. frĂ„gan Ă€r om du verkligen passar in hĂ€r bland oss ĂŒbermenschen.. <------- (obs den hĂ€rliga piken - för en massa sĂ„nt hĂ€r lĂ€r du bli utsatt för hĂ€r pĂ„ detta hjĂ€rtliga forum.. kolla bara in replikerna pĂ„ mitt vĂ€lkommnande.. jag lovar att de kommer vara giftiga.. 😛 )

NĂ€, jag bara skoja, inte om d att vissa Ă€r sura grinollar... men sjĂ€lv Ă€r jag jĂ€ttetrevlig! Och det Ă€r kul med nytt folk! Vem vet, du kanske Ă€r vettig du med 😉

Upp till bevis 😄! //Smulan

Postat
Kaffe gÄr bra.. VÀlkommen hit

Perkulator Àr vÀl en mojÀng man sÀtter pÄ kokplattan om jag inte minns fel..

Min perkulator sÀtter jag i vÀgguttaget och vips, kaffe!

(Plastbotten pÄ min, sÄ att sÀtta den pÄ plattan Àr kanske ingen hit)

Men en gammal perkulator sĂ€tter man nog pĂ„ plattan...... men Ă€r inte det stenĂ„ldersgrejer? 😏

nattvaktaren (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Per kulator jag fattar... undgefĂ€r som hĂ€sthandlare Kent AureÂŽn.  😛 

Anne Ahlgren?

Per VĂ€rsman?

Och sÄ vÀlkommen Perkulatorn, förstÄs.

Redigerat av nattvaktaren
Postat
Per kulator jag fattar... undgefĂ€r som hĂ€sthandlare Kent AureÂŽn.  😛 

Anne Ahlgren?

Per VĂ€rsman?

Och sÄ vÀlkommen Perkulatorn, förstÄs.

Eller varför inte hockeymÄlvakten Boo Ahls fru Ann?

Postat
Men en gammal perkulator sĂ€tter man nog pĂ„ plattan...... men Ă€r inte det stenĂ„ldersgrejer? 😉

Jovisst serru..har precis för mig att morfar stenklubba hade en sĂ„n nĂ€r jag var liten cromagnon.. fast de e klart, dĂ„ var det ju modernt 😆 .. svarta bluesbrothers-glasögon med rejĂ€la bakelitbĂ„gar var oxĂ„ hypermodernt...

Postat

Ang. Kaffe och studio vill jag (inte) dra mig till minnes kaffekokaren i music-a-matic... En studio i gbg dÄr vi spelade lite för nÄgra Är sedan... Det var den absolut vÀssta kaffebryggaren jag sett... Ohyggligt... Den hade nog inte diskats pÄ nÄgra decennier...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.