Jump to content
Annons

VARNING! myspace-hack!


KillwithSkill

Recommended Posts

Får du upp en bild som ser ut så här på din gästbok på din myspace så radera inlägget direkt:

post-1-1190494974.jpg

Klickar du så hackas din sida där dom snor ditt lösen och ändrar den så att du inte kommer in plus att det skickas vidare till alla i din friendslist!

Om du klickar så kommer du till en sida som ser identisk ut med myspace. MEN kollar man noga så heter sidan rnyspace.com ett r och ett n som nästan ser ut som ett m

Din sida hackas å du kommer aldrig in mer igen eftersom dom ändrar ditt lösen!

Jag själv har klarat mig tack vare polaren som åkte på det .Men han hann att ändra lösen innan så han klarade sig!

Mäktigt med internet. Förbannade tattarbarn som sitter å hittar på sånt här skit!

Vafan?!!! Går det inte att lägga in bilder. får felmeddelande dynamics picture blablabla not allowed..! 😛😊

EDIT: Tack för bilden, lade in den i inlägget /admin

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Har sett endel sånt, men tog bort det direkt 😛 Tråkigt med hackers 😊 Men det är väl oundvikligt på en sida med 200 000 000 medlemar..

Ja det är inte lätt. Det kommer ju "från dina vänner" lixom. Din friendslist! Nu är det ju inte så att myspace är så mkt att hänga i granen. Men om man har låtar uppe så är det ju inte lika kul. 😛

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Har sett endel sånt, men tog bort det direkt 😛 Tråkigt med hackers 😊 Men det är väl oundvikligt på en sida med 200 000 000 medlemar..

Ja det är fan inte lätt. Det kommer ju "från dina vänner" lixom. Din friendslist!

Jävla drägg! Nu är det ju inte så att myspace är så mkt att hänga i granen. Men om man har låtar uppe så är det ju inte lika kul. Hoppas att killen eller DET aldrig får träffa en annan. Hade demolerat skiten så att inte ens DET's mor skulle känna igen DET

Mitt konto vart (fished)eller hackat men som tur är upptäckte myspace folket det och åtgärdade det.Det är ganska vanligt tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har sett endel sånt, men tog bort det direkt 😎 Tråkigt med hackers 🙂 Men det är väl oundvikligt på en sida med 200 000 000 medlemar..

Ja det är fan inte lätt. Det kommer ju "från dina vänner" lixom. Din friendslist!

Jävla drägg! Nu är det ju inte så att myspace är så mkt att hänga i granen. Men om man har låtar uppe så är det ju inte lika kul. Hoppas att killen eller DET aldrig får träffa en annan. Hade demolerat skiten så att inte ens DET's mor skulle känna igen DET

Mitt konto vart (fished)eller hackat men som tur är upptäckte myspace folket det och åtgärdade det.Det är ganska vanligt tror jag.

Ej autentiserad - kan inte se din bild. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan?!!! Går det inte att lägga in bilder. får felmeddelande dynamics picture blablabla not allowed..! 😎🙂

Dynamiska bilder går inte att länka in. Faktiskt en säkerhetsåtgärd som i så stor utsträckning som möjligt ska hindra just bilder från att kunna hacka Studio forum. När vi ändå är inne på ämnet 😛

Maila mig bilden på studio@idg.se så lägger jag upp den i ditt inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fungerar hacket för mig som inte är medlem i myspace? Vad jag menar är om det kan komma åt annan information jag har liggandes på datorn?

Njaenej egentiligen inte!

Det beror ju på hur osmart man är. Det händer ju inte så mycket mer än att din myspacesida blir snodd. Många har ju lagt ner mycket tid på att få en snygg "egen"-designad sida. Men sämst är ju om man har låtar upplagda. Inte för jag vet vad som kan hända där. Men dina låtar hamnar i nån annans våld!

Ville mest varna för jobbigt skit som sker jämt på nätet!

Tack Olsberg för hjälpen! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...