spaceman Postat 16 september 2007 Postat 16 september 2007 (redigerat) Eftersom jag av nåogn anledning inte kan lägga upp låtar på demoforumet så lägger jag den här. Lyssna av och kom med kritik gärna. Detta är det senaste jag gjort i september. Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 17 september 2007 av spaceman
DrivKraft Postat 16 september 2007 Postat 16 september 2007 Du är duktig! 🙂 Kan inte säga så jättemycket om ljudet just nu, förutom att det behöver EQas lite här och var! Lite mer pill på volymreglagen skulle göra det roligare att lyssna! Detta är en bra låt som behöver mixas lite bättre bara! 🙂 Härligt! ☺️ Peace på Dig Spaceman...
android Postat 17 september 2007 Postat 17 september 2007 Blir lite fundersam på titeln... Har aldrig sett ordet "hamisphere", menar du inte "hemisphere" (halvklot)? Och översatt blir det i så fall "Nånstans mellan halvklotet", vilket också känns lite knepigt... 🙂 Annars låter det coolt! 🙂
spaceman Postat 17 september 2007 Trådstartare Postat 17 september 2007 Android: Du har helt rätt. Jag kan vara en kråka på att stava. Har ändrat filnamn och taggat om filen nu. Kul att du tycker låten låter cool. Drivkraft: Kul att du gillar låten. Lite info om hur den är gjord: Sonar 6PE, Native Vokator (rösterna), Native Absynth 4, Native FM8, Steinberg GroovieAgent 2. Mixad i Sonar 6PE + i Soundforge 9 med Izotope pluggarna.
android Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Android: Du har helt rätt. Jag kan vara en kråka på att stava. Har ändrat filnamn och taggat om filen nu. Fast det blir fortfarande lite knepigt när något är nånstans mellan halvklotet. "Somewhere between the hemispheres", borde det väl vara? 😏
equality Postat 21 september 2007 Postat 21 september 2007 Snyggt och händelserikt. Kan inte mycket om genren men skriksången som kommer in vid 00:50 första gången är en höjdare. Coolt. Du måste ju ha känsla för orkestering när du kan sånt här? Har du testat med klassiska instrument ex-vis EWQLSO?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.