Jump to content
Annons

Reason - nu i hårdvaruversion


nattvaktaren (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Bilderna gjordes direkt efter Reason 2.0 kom, så de är visserligen ganska gamla... Fast de är roliga ändå.

Men det roligaste är att Tolga jobbar som grafiker åt Spectrasonics och deras virtuella instrument. Men han är flitig Reason-användare och hänger ofta i Propellerheads forum som iLoyd.

spectrasonics.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Om de nu gör en sådan fysisk grej kräver jag att man när helst man vill kan ta fram oändligt många syntar/effekter/samplers!

Instämmer helt 😆 det hade varit perfekt... man kanske kunde kontakta skaparna av Star Trek och låta dem designa en sorts teleport.. för Reasonmoduler... 😮 perfekt...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Fundrar skarpt på att skaffa en tryckkänslig skärm....  😆  😄  😎

Finns i 17" för runt 8 papp iaf

eh va? Hur kom det in här? Kul för dig om inte annat...

Jag tror han menar att det är så nära man kommer hårdvaru-Reason. Vore visserligen ballt, men jag tvivlar på att det (a) skulle vara riktigt användbart och (😎 väger upp det faktum att man inte kommer se vad man håller på med pga fingeravtryck.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inte använt reason eller? Precis som i programmet så kopplar de sig själva när man slänger in en ny enhet, och dyker upp automatiskt när man trycker på en utgång för att koppla själv 😱 Hur bra som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får helt enkelt införa en scrollbar på den också. Racket behöver bara vara en och en halv meter högt eller nått, över och under den höjden åker det in i en paralell dimension som har lite mer utrymme.

Link to comment
Dela på andra sajter

Paralella dimensioner är ballare än en robotarm. Fast jobbigt om man tappar in saker i den och inte kan få tillbaka dem...

EDIT: Ändrade lite stavning

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Ge mig den Redrum maskinen bara så är jag nöjd 😉 Eller... jo en Subtractor det skulle sitta det med.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 10 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...