Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har aldrig provat programmet men är lite nyfiken på hur dom inbyggda effekterna låter. Till er som provat, hur låter dom (Eq, kompressor, reverb, osv.)? Håller dom måttet för en full produktion eller blir det bara att stänga av och göra allt i sequensern?

Annons
Postat

Dom håller faktiskt förvånansvärt hög klass i mina öron. Ladda ner demon och testa.

Postat (redigerat)
Förvånansvärt hög klass var en bra beskrivning.

Medhåll. AD är en förvånansvärt fexibel plugg värd varenda jävla öre den kostar.... min åsikt så klart.

Edit:

-n på öre... 🙂

Redigerat av Hellpig
Postat

Men det är fortfarande lite av en nagel i ögat att digitaltrummor inte stöds fullt ut ännu. Annars skulle jag aldrig använda någon annan trumplugg.

Postat

Tja fick den här recessionen på gararage band

hooky groovy jam

Nice use of the keys and drums to carry a groovin rythm that is carrying a smooth yet angry guitar melody. Nice tone, on the leads. Like the bass line, not too fancy but a very nice backup to the rest of the band,nice tone at 1:32, good stringy bass sound...very good drummer, i can feel his soul. Good drum mix as well, maybe a little more kick??

A+

- Benjaminsnoize from Sarasota, Florida on 8Sep2007

Låten ligger här åxo. Hey

AD Rockar feeettt men det är en hemlighet . eller hur 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.