Jump to content
Annons

Kompressorn i Waves ssl 4000


Hakan2000

Recommended Posts

Annons
Det var minsann dåligt investerade pengar och bla bla bla. 😛

Sänk tröskelvärdet?

Gillar du den inte? Jag är inte direkt missnöjd med hur den låter. Jag försöker bara förstå hur den funkar. Borde inte högre ratio ge mer utslag på compression-mätaren. Kanske är ute och cyklar på hal is.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig provat den men kan det ha att göra med uppdateringen i den grafiska biten av mätaren som laggar? Ren chansning.

Proavade lite och det verkar faktiskt komprimera mer desto lägre jag sätter ratio. Har kanske bara med det grafiska att göra. Siffrorna på fel ställe. Nån som upplevt samma sak?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig provat den men kan det ha att göra med uppdateringen i den grafiska biten av mätaren som laggar? Ren chansning.

Proavade lite och det verkar faktiskt komprimera mer desto lägre jag sätter ratio. Har kanske bara med det grafiska att göra. Siffrorna på fel ställe. Nån som upplevt samma sak?

På fel ställe? Ja, det låter det ju onekligen som. 😕 Jag var mest inne på att den började pumpa mer när du drar upp den men det låter lite väl att det inte skulle hinna med att visa...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...