Jump to content
Annons

ABBA - Our Last Video Ever


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons
Öh? 😉

Va fasen?!!! 😛

Har folk ingen humor? Bara jag & Soundborn som tykte det var iallafall... liiiiite kul?

Fantastiskt kul. Är det Cher som står och tittar in i studion?

Edit: Hur många fel kan man skriva i tolv ord?

Redigerat av MusicNixon
Link to comment
Dela på andra sajter

Skitbra!

Men vad ÄR det Robert Gustafsson håller på med när han först syns i bild? 😉

Haha, som sagt, detaljerna är många 😛

Funderade också på det. Lite längre in i filmen håller han i en nagelfil. Kan det va så att han filar på skivbossens pekfingernagel samtidigt som han övar oralsex med filen i munnen 😄

Ni har väl förresten inte missat Iron Maiden i filmen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skitkul och ironisk. Sedan har jag gillat ABBA ett bra tag också. Men ALDRIG så länge de fanns, då var det hårdrock som gällde. Men nu sitter jag med samtliga skivor och analyserar fantastiska melodier och helt underbara produktioner!

Men go' självdistans av ABBorna att ställa upp i filmen! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

En alldeles störtskön och ashäftig video! Otroligt kul!

Härlig självdistans och kul att även Cher finns med en kort snutt i bild!

En väldigt tråkig nyhet dock (för den som inte redan känner till detta) är att en av ABBA:s trummisar....Ola Brunkert...

har avlidit i sitt hem i en olycka! Det hela är en ytterst tråkig historia och en enligt min mening en stor förlust.

I varje fall för mig personligen. Ola var alltid en kanonsnäll kille och väldigt ödmjukt lågmäld. En kanonsnubbe!

I Sverige finns det bara en handfull trummisar som har lika många inspelnings-titlar och studiotimmar bakom sig som just Ola,

men det var Ola som visade vägen från allra första början. Ola Brunkert dog söndagen den 16/3-2008.

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
Hehehe 😄

Slösurfade runt lite och hittade det HÄR

Riktigt roligt. Har aldrig sett det förut. Säkert gammalt skåpmat, men förbannat kul. Håll tillgodo!

Visades i samband med schlagerfestivalen 2004, i semifinalen om jag inte minns fel. Men visst är den skojig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...