Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Jag söker sång till ett seriöst synt-projekt. Givetvis så är det ok om du bor utanför Göteborg, men det underlättar något om du bor i Götet.

Jag har en massa låtar som har potential men saknar sång. Jag har även ambition och uthållighet för att "lyckas" med dem.

Kontakta mig a.s.a.p. så ser vi vad det ger.

/Peter

Edited by Light Head
Annons
Posted
Jag söker sång till ett seriöst synt-projekt. Givetvis så är det ok om du bor utanför Göteborg, men det underlättar något om du gör det.

Jag har en massa låtar som har potential men saknar sång. Jag har även ambition och uthållighet för att "lyckas" med dem.

Kontakta mig a.s.a.p. så ser vi vad det ger.

/Peter

Dina låtar håller hög kvalitet också får jag väl tillägga! Hör av er nu till Light head, bra låtar och om du har en bra sång vet man inte vart det kan leda! Till stjärnorna?? 😕

Posted

Tackar Dividend!

För dig som är intresserad så skickar ett pm, så skall vi se vad vi kan hitta för exempel i lådan..

Den mesta stilen ligger kring 80-talets syntmusik. Då syntar lät som syntar. :-) Men det finns gott om svängrum!

Ambitionsnivån är som sagt hög, men bli inte skrämd för det!

Posted
Hallååå?!

Tjenare.

Jag känner en kille som sjunger, och söker samarbetspartner inom genren.

PM'a mig med nummer så ger jag honom det.

Peace

• 3 months later...
Posted (edited)

Tjenare jag är rätt intresserad och bor i göteborg har några demo låter me så där kvalle eftersom ja har dåliga saker att spela in med . Frågan är om min typ av röst passar? sjunger mkt lugna låtar , skriv pm till mig om du är intresserad så kan vi la se / mvh alexander

Edited by HURTIG031
  • 3 weeks later...
Posted

Jag är lite tveksam till om du gillar min röst till ett syntprojekt men skulle du vara intresserad så kontakta mig gärna på Maria1675@yahoo.com så skickar jag en demo.

Mvh Mia

• 1 month later...
Posted

Tja!

Jag e klart intresserad.

24 år gammal och har pluggat på rockmusiker i tre år. Har lite låtar som jag kan slänga över till dig om du vill.

Hör av dig om det känns intressant!

/Carl

• 8 months later...
Posted

söker du fortfarande ? min röst är nog bättre nu, ialla fall lite . skulle kunna testa lägga sång på nån låt om du vill du kan ju skicka mig lite låtar . har en bättre mick ock . det är bra om du har text och nån version där du sjunger ock. skicka till scholdeen@euromail.se