Jump to content
Annons

Defragmentera


Egghuvud

Recommended Posts

Annons

Använder faktiskt Norton Utilities 2002 som ersättning för Windows scandisk, diskrensning och defrag, med utmärkt resultat. Den gör bland annat underverk med växlingsfilen och start-up:en. Har tyvärr för mig att NU:s defrag skiter sig med XP:s (i alla fall NU 2002), men det finns nog nyare versioner av NU som är värda att prova. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Använder faktiskt Norton Utilities 2002 som ersättning för Windows scandisk, diskrensning och defrag, med utmärkt resultat. Den gör bland annat underverk med växlingsfilen och start-up:en. Har tyvärr för mig att NU:s defrag skiter sig med XP:s (i alla fall NU 2002), men det finns nog nyare versioner av NU som är värda att prova. 😆

synd bara att norton slukar ram-minnet...

Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

Jag använder den som följer med Xp. Den är inte snabb, men jag brukar gå och käka middag. Och sova en skvätt. Och kolla på TV...

Sen vet jag inte om den är så optimal, men som sagt - den ingick i XP.

Vilken är skillnaden mot t ex Diskkeeper?

//Nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Använder faktiskt Norton Utilities 2002 som ersättning för Windows scandisk, diskrensning och defrag, med utmärkt resultat. Den gör bland annat underverk med växlingsfilen och start-up:en. Har tyvärr för mig att NU:s defrag skiter sig med XP:s (i alla fall NU 2002), men det finns nog nyare versioner av NU som är värda att prova. 😄

synd bara att norton slukar ram-minnet...

...och naturligtvis installerar man det inte i autostart... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...