hacko (oregistrerad) Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Jag har lagt pluggarna som man ska. Vad jag vet. /library/audio/plug-ins/components eller vst. Ăr det ngn som varit med ngt liknande eller kan se e lösning? tacksam för svar!
ThomasJ Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Har du kollat i instÀllningar och sökt efter vst? AllltsÄ kolla pathen och ta sedan scan!
matsumoto Postat 8 juli 2007 Postat 8 juli 2007 Jag har lagt pluggarna som man ska. Vad jag vet. /library/audio/plug-ins/components eller vst. Ăr det ngn som varit med ngt liknande eller kan se e lösning? tacksam för svar! Vad har du för dator och vad Ă€r det för pluggar? Har du en intel sĂ„ mĂ„ste pluggarna vara UB, men det visste du kanske? NĂ€r du har öppnat Logic, gĂ„ till Logic Express/Preferences/Start Logic AU Manager. DĂ€r ser du vilka pluggar som finns och om dom Ă€r aktiverad, du kan Ă€ven köra en rescan dĂ€r. Hoppas det hjĂ€lpte! /M
hacko (oregistrerad) Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Jag har lagt pluggarna som man ska. Vad jag vet. /library/audio/plug-ins/components eller vst. Ăr det ngn som varit med ngt liknande eller kan se e lösning? tacksam för svar! Vad har du för dator och vad Ă€r det för pluggar? Har du en intel sĂ„ mĂ„ste pluggarna vara UB, men det visste du kanske? NĂ€r du har öppnat Logic, gĂ„ till Logic Express/Preferences/Start Logic AU Manager. DĂ€r ser du vilka pluggar som finns och om dom Ă€r aktiverad, du kan Ă€ven köra en rescan dĂ€r. Hoppas det hjĂ€lpte! /M Jag har en ny macbook och det Ă€r lite olika gratis pluggar. tex: cowdelay, ktdrumtrigger, duckdelay m.m. Dom kommer ej upp i listan av pluggar i AU manager.
Emil Postat 9 juli 2007 Postat 9 juli 2007 Förmodligen Àr dom inte Universal binary och fungerar dÀrför inte pÄ en IntelMac.
nurfen Postat 10 juli 2007 Postat 10 juli 2007 Högerklicka pĂ„ .component-filen, vĂ€lj Get Info och se om den Ă€r PowerPC eller Universal Binary. Ăr det inte UB sĂ„ kommer du inte se dem.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.