Fidden Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Nu ska jag gå till affären och köpa mörk choklad och nån juste brieost. Sen ska jag ha en jätteprivat förförfest (typ bara jag) med rödvin till det. Har inte bestämt mig för vilken musik jag ska lyssna på, men det blir nog något med mycket plockgitarr och väldigt lite/ingen trumma och bas. Kanske Emiliana Torrini, Nick Drake och lite Elliott Smith.
Fidden Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Vart skaru efter din fina förfest? 😉 Till nån förfest på nåt studentområde, dvs inget fancy alls. Sen blir det nog studentpuben på det.
Overkill Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Vart skaru efter din fina förfest? 😉 Till nån förfest på nåt studentområde, dvs inget fancy alls. Sen blir det nog studentpuben på det. 😉 Vart kommer du ifrån? Har för mig Västra Götaland någonstans, men minns inte vart...
Pazo Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Vart skaru efter din fina förfest? 😉 Till nån förfest på nåt studentområde, dvs inget fancy alls. Sen blir det nog studentpuben på det. 😉 Vart kommer du ifrån? Har för mig Västra Götaland någonstans, men minns inte vart... Han är i linköping!! Jag har inget till far imöra heller!
Overkill Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Vart skaru efter din fina förfest? 🥰 Till nån förfest på nåt studentområde, dvs inget fancy alls. Sen blir det nog studentpuben på det. 😊 Vart kommer du ifrån? Har för mig Västra Götaland någonstans, men minns inte vart... Han är i linköping!! Jag har inget till far imöra heller! Ja, men det vet jag ju. Men jag är ganska säker på att han inte kommer därifrån.
Fidden Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 nja, västra götaland är ju rätt stort Mullsjö.
Micke H Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Mullsjö. Låter ju...som världens metropol typ.
Overkill Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Mullsjö är ju närmare Pazos hemtrakter än mina.
Micke H Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 The best fail? That's like the worst win. So that's good.
Fidden Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 (redigerat) En gång när tåget mellan falköping och jönköping stannade i mullsjö, så sa faktiskt lokföraren "Jaha, då är vi framme i den stora metropolen, Mullsjö. Nästa stopp, Mullsjö". Redigerat 10 november 2007 av Fidden
Micke H Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Oh Yes!! Ooh La La! Totally SEXY!! I Love Gene Simmons. If your a real fan go out and buy the new Kiss Perfume.(It smells really good)
Micke H Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Jag läser roliga YouTube-kommentarer. Ibland är dom roligare än själva videosarna... 😳
Overkill Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Läs senaste kommentaren på en video som jag laddat upp.
Micke H Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Läs senaste kommentaren på en video som jag laddat upp. 😳
Recommended Posts