Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag tycker att Pop/Country Àr lite suddigt. Tycker inte alls att dom borde dela kategori?

Waylon Jennings + Backstreetboys = samma sak?

Jag inser att vissa kategorier mÄste bli ganska breda för att man ska fÄ in allt. Men om du frÄgar mig sÄ Àr blues och country bra mycket mer beslÀktade Àn pop och country.

Jag hÄller sjÀlv pÄ en del med Country och skulle absolut inte sÀga att jag hÄller pÄ med pop. Men blues Àr ofta en naturlig del i Country.

Bara min Äsikt. Vad tycker ni?

Annons
Postat

NÀr man sÀger Pop/Country menar man inte dÄ en kombination av pop och country?

TÀnker pÄ musik i stil med Shania Twain. Poping country? Pop/Country?

Eller?

Postat
NÀr man sÀger Pop/Country menar man inte dÄ en kombination av pop och country?

TÀnker pÄ musik i stil med Shania Twain. Poping country? Pop/Country?

Eller?

SĂ„ kan man ocksĂ„ tolka saken. Men ska jag dĂ„ ladda upp en country ska jag göra det under Övrigt om jag inte anser att det Ă€r pop? 😉😕

Postat
Jag tycker att Pop/Country Àr lite suddigt. Tycker inte alls att dom borde dela kategori?

Waylon Jennings + Backstreetboys = samma sak?

Jag inser att vissa kategorier mÄste bli ganska breda för att man ska fÄ in allt. Men om du frÄgar mig sÄ Àr blues och country bra mycket mer beslÀktade Àn pop och country.

Jag hÄller sjÀlv pÄ en del med Country och skulle absolut inte sÀga att jag hÄller pÄ med pop. Men blues Àr ofta en naturlig del i Country.

Bara min Äsikt. Vad tycker ni?

att forum.studio.se tyvÀrr inte har nÄgon utvecklare som kan slÀnga ihop en funktion dÀr man tillÄts plocka ifrÄn flera olika genres, nÀr man ska kategorisera en lÄt. istÀllet fÄr vi dras med Àndlösa diskussioner om vilka kombinationer av kategorier som ska -eller inte ska- finnas.

tyvÀrr.

Postat

🙂 Jag har ocksĂ„ reagerat pĂ„ detta. HĂ€romdagen satt jag och letade efter countrylĂ„tar men fann bara pop sĂ„ jag tröttnade eftert ett tag.

Inget ont om pop men jag ville hitta country

Jag röstar för att dela pÄ kategorin eller som sagt kombinera hellre med blues eller rockabilly.

Eller gör sÄ att man ser vilken kategori den hör hemma i nÀr man kollar trÄden.

Postat
🙂 Jag har ocksĂ„ reagerat pĂ„ detta. HĂ€romdagen satt jag och letade efter countrylĂ„tar men fann bara pop sĂ„ jag tröttnade eftert ett tag.

Inget ont om pop men jag ville hitta country

Exakt samma som jag. Letade country och det vimlade av pop, eller nÄtt.

Jag röstar för att dela pÄ kategorin eller som sagt kombinera hellre med blues eller rockabilly.

Eller gör sÄ att man ser vilken kategori den hör hemma i nÀr man kollar trÄden.

Eller ocksĂ„ inför man taggning sĂ„ att forumet kan tagga lĂ„tarna. DĂ„ slipper man forum-kategorier. Och sen inför man ett sĂ„nt dĂ€r typiskt taggmoln sĂ„ blir det fint 🙂

• 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.