Hightower Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 (redigerat) Hur ska man göra för att kunna fÄ cubase att hitta keyboarden och kunna spela in frÄn usb interface? Redigerat 16 juni 2007 av Hightower
Hightower Postat 16 juni 2007 TrÄdstartare Postat 16 juni 2007 Àr det nÄn som kan se mitt inlÀgg för ikonen Àr inte likadan som de andra sÄ jag blir lite osÀker :S
Björn Olsberg Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 Ja, ditt första inlÀgg gÄr att se, men jag vet inte riktigt vad du menar med annorlunda ikon. Tips: SÀtt tydliga rubriker, sÄ kommer fler förstÄ vad du vill och klicka sig in pÄ ditt inlÀgg. "Help me" sÀger inget om vad du har problem med. Du Àndrar rubrik genom att klicka pÄ knappen Redigera. Mvh .björn.
Anders F Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 Ă€r det nĂ„n som kan se mitt inlĂ€gg för ikonen Ă€r inte likadan som de andra sĂ„ jag blir lite osĂ€ker :S jodĂ„, ser ditt inĂ€gg, men kan noll om cubase. Majken hĂ€r pĂ„ forumet Ă€r kung pĂ„ Cubase đ kolla bland dina hardware setup Ă€r nog allt jag kan sĂ€ga. mvh anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.