Majken Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 Amerikanska nätbutiken Sounds Online har ibland riktigt fina erbjudanden på samplingsbibliotek. För att göra plats för de nya produkterna från Quantum Leaps tömmer man nu sitt lager. Framförallt handlar det om samplingsbiblioteket Rare Instruments som tidigare kostat 500 dollar, nu går det dock att köpa för 20 dollar. I nätbutiken hittar du också en del annat smått och gott. http://www.soundsonline.com/home.php?cat=51
Gubben i Kalmar Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 (redigerat) Tack för Din "blänkare"! Kalle och jag jagar udda etno instrument. Vänligen Gubben i Kalmar 😮 Redigerat 31 maj 2007 av Gubben i Kalmar
grF Postat 25 juni 2007 Postat 25 juni 2007 Tackar för det! Trotts sent sett, är det precis den stil av ljud jag letar efter. Men jag är färsk i gejmet. Vad är det för format på ljuden?
Gubben i Kalmar Postat 27 juni 2007 Postat 27 juni 2007 Tackar för det! Trotts sent sett, är det precis den stil av ljud jag letar efter. Men jag är färsk i gejmet. Vad är det för format på ljuden? Jag snokade på deras hemsida och jag tror det mesta är slut. Men när jag köpte kunde jag välja mellan Kontakt och Gigastudio som filformat. Vänligen Gubben i Kalmar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.