nkai Postat 26 augusti 2004 Postat 26 augusti 2004 Ja nu har jag funnits hĂ€r ett bra tag, sĂ„ det Ă€r vĂ€l lika bra att presentera sig. Mitt namn Ă€r Nicklas, Ă€r 22 Ă„r och bor i de djupa skogarna utanför BorĂ„s och hmmm... hobbymusiker skulle man vĂ€l kunna kalla mig. Jag började min bana inom musiken med det mkt trevliga programmet Fasttracker2, det var vĂ€l ngn gĂ„ng runt hmmm 94 om jag inte minns helt fel. dĂ„ var jag 12 Ă„r. Sedan sĂ„ har det blivit lite spelande i rockband sponsrat av Svenska kyrkan, med diverse spelningar i kyrkor runt om i bygden. Under tiden dĂ„ jag gjorde den omotiverade utsvĂ€vningen att skrĂ€mma pensionĂ€rer i kyrkbĂ€nken med metallicalĂ„tar sĂ„ höll jag fortfarande pĂ„ med Fasttracker2. NĂ€r Reason 1.0 slĂ€pptes sĂ„ blev jag kĂ€r. Sedan dess sĂ„ sitter jag fast i det. Ăven fast jag under min gymnasieutbildning introducerades för Cubase och riktig inspelning, sĂ„ Ă€r jag fortfarande fast i reasontrĂ€sket. Mest p.g.a. pengabrist. Nu har jag Ă€ntligen lyckats fixa ett anstĂ€ndigt jobb sĂ„ att, nu jĂ€vlar ska jag komma igĂ„ng pĂ„ allvar! Mkt gemytligt forum för övrigt!
Lindeberg Postat 26 augusti 2004 Postat 26 augusti 2004 VÀlkommen! Reason Àr inget trÀsk, om du kan din sak och helst kombinerar programmet med dom dyra killarnas val...
Egghuvud Postat 26 augusti 2004 Postat 26 augusti 2004 fast i reasontrĂ€sket. LĂ„ter som en bra lĂ„ttitel đ och naturligtvis hej...
hammagrella Postat 26 augusti 2004 Postat 26 augusti 2004 NKAI Àr det mÄnne det som styr dom dÀr rörliga tomtegubbarna i NKs julskyltning? (Okej, okej....sorry) WÀlkommen istÀllet dÄ!
Lundin Postat 26 augusti 2004 Postat 26 augusti 2004 Hammagrella..den dĂ€r var rĂ€tt advanced.. đ VĂ€lkommen Nkai
Stinkey (oregistrerad) Postat 26 augusti 2004 Postat 26 augusti 2004 Hej och hĂ„ pĂ„ dig!! Och vĂ€lkommen. đ
Diwic Postat 27 augusti 2004 Postat 27 augusti 2004 VĂ€lkommen đ Ănnu en mĂ€nska som gjort en massa med FT2, precis som jag đ
nkai Postat 27 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 27 augusti 2004 VĂ€lkommen đ Ănnu en mĂ€nska som gjort en massa med FT2, precis som jag đ Vi skola vara stolta och förvalta vĂ„rat musikaliska arv! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.