Masterfabio Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Precis fått hem alla grejjer efter en del sparande och sånt när det plötsligt slog mej...Lagring...???? ProTools stödjer ju inte USB2.0 externa diskar utan enbart Firewire...såå på Macbook:en har jag ju enbart en Firewire port som mitt firewire410 sitter på och nu kör jag på den interna driven (80gig)..vad göra. Har man skitit i det blå skåpet eller vad kan man göra?
david.roennlund Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 (redigerat) Har du inte två FW portar på ljudkortet? Isf är det bara att koppla in HDn på den andra FWporten /david Redigerat 9 maj 2007 av david.roennlund
Masterfabio Postat 9 maj 2007 Trådstartare Postat 9 maj 2007 Har du inte två FW portar på ljudkortet? Isf är det bara att koppla in HDn på den andra FWporten /david Jo det är 2 portar på ljudkortet men de delar ju så att säga porten på datorn...ställer inte det till problem? Om inte, tack för snabbt svar=) Mvh: Richard
david.roennlund Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Jag tror att det ska gå bra, tror mig ha läst något sånt i min manual till min presonus firebox. Men är inte helt säker, prova
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.