Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja, vad tycks om nya skivan? -Vet ju att det finns en drös NiN-fans här... 😳

Jag har precis lyssnat igenom den för första gången alldeles straaaax.... Nu!

Och jag tycker att den är riktigt bra! Klart mer gjuten än "With teeth"!!

Annons
Postat (redigerat)

Jag tycker den är riktigt bra.

Men det som gör den sådär sinnessjukt clean är ju allt annat arbete runt hela skivan. Hela storyn runt skivan. De dolda budskapen på turnétröjorna som leder till websidor som i sin tur leder till nya websidor, de "läckta" låtarna (som hittades på usb-minnen på olika ställen deras spelningar), serien som ligger på en websida osv osv.

Om man går in på t ex Echoingthesound och scrollar ner till "THIS IS WHAT'S GOING ON" så kan man se några av de saker som är relaterade till skivan. Den är lite gammal den tråden. Senast uppdaterad den 27/3, men det är rätt kul att kolla websidorna och sånt.

Allt det arbetet plus det faktum att Trent Reznor "läckte" ut typ 4-5 låtar, (i 320 kbps) , en video, la upp hela skivan som streamad audio och nu har lagt upp audiofilerna till "Capital G", Me I'm Not" och "My Violent Heart" gör bara att jag måste köpa den här skivan. Lätt ett av de mer genomarbetade tema-albumen som gjorts.

*edit* länk till Year Zero-sidan där audiofilerna finns.

Redigerat av Bone

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.