Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

först och främst står midi out i nuendo på "active: no" så tror jag inte det vart , och det kan nog vara därför allt börjar krångla, men även när jag väljer mitt delta 1010 som midivärd står det fortfarande så, det jobbiga är att det bara börjar så ibland att allt direktljud börjar dröja. Dock bara midi då.

nån som har nån förklaring, fan jag kanske beskrev kasst men jag hoppas ni fattar.

jag kanske borde tillägga att det inte ens handlar om usbanslutning eller så, utan helt enkelt när jag bara ritar ut i t.ex addictive

Redigerat av mietek
  • 2 veckor senare...
Annons
Postat (redigerat)

ok om ingen kan svara på förra så kanske nån kan hjälpa mej med detta(svinlack över att midin helt plötsligt inte funkar som har gått problemfritt från första början)

när jag går in i editfönstret för ett instrument så kan jag inte höra dom andra, detta är ju svindåligt och det har aldrig vart så innan!

hoppas nån vet.

Det MÅSTE ju att göra med att Midi OUT under Direct music Står Inaktiverat och inte ens GÅR att aktivera, jag har läst överallt på nätet om folk som upplever samma sak, men har aldrig lyckats hitta ett svar .

Redigerat av mietek

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.