Majken Postat 6 mars 2007 Postat 6 mars 2007 Uppdatering: Nu fungerar studio.se igen och auto-inloggningen Àr införd! Nör ni loggar in kan ni kryssa för att automatiskt bli inloggad i fortsÀttningen. Detta gör det enklare att snabbt svara pÄ trÄdar och hÄlla koll pÄ meddelanden, gÀstboksinlÀgg och dylikt. Mot slutet av veckan kommer nÀsta paket med fixar till communityn. Vi har under dagen suttit i flera möten och gÄtt igenom bugglistor frÄn anvÀndare för att reda ut problem som kommer att ÄtgÀrdas framöver. HÀr kan saker som förbÀttrade sökningar, aktiva medlemmar i trÄdar, tydligare överblick och smileys nÀmnas.
Torwald Postat 6 mars 2007 Postat 6 mars 2007 Kanon! Jag ska försöka kika in lite oftare Ă€n vad jag gör nu! Blir ju att jag gĂ„r in hĂ€r av gammal vana đ
Majken Postat 7 mars 2007 TrĂ„dstartare Postat 7 mars 2007 đ Det finns som sagt fortfarande en hel del saker att Ă„tgĂ€rda. Men med auto-inloggning, redigering av egna inlĂ€gg, större text, en vy med de senaste trĂ„darna och den kritiserade trĂ€d-vyn borttagen sĂ„ börjar det bli betydligt trevligare Ă€n det var för bara nĂ„gra veckor sedan. Har ni inte varit inne pĂ„ ett tag sĂ„ börjar det kanske bli dags. Ett av de större problemen just nu Ă€r stabiliteten. Men det gĂ€ller egentligen inte communityn utan hela idg.se dĂ€r man jobbar för fullt ihop med Polopoly för att lösa problemen. Communityn ligger redan pĂ„ egna servrar för att garantera stabilitet, nĂ€r sidan Ă€r nere sĂ„ handlar det med andra ord om ramverket som rasat. Och alltsĂ„ inte sjĂ€lva communityn.
Danabacken Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 62 anvĂ€ndare aktiva den senaste kvarten. 53 gĂ€ster, 9 medlemmar 0 anonyma medlemmar đ Ăr det som jag tror? Har de flesta dragit eller? antalet medlemmar brukar ju ligga runt 50 ibland. PĂ„ senaste tiden gĂ„r den sĂ€llan över 15, 16 st. đ
Neosus Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 En fundering bara.. TĂ€nker ni behĂ„lla den stenĂ„lders designen eller? đ
Majken Postat 7 mars 2007 TrĂ„dstartare Postat 7 mars 2007 Ăr det som jag tror? Har de flesta dragit eller? Det Ă€r faktiskt svĂ„rt att sĂ€ga. Jag tror att nĂ„gra dragit vidare, medan andra flyttat till nya sajten och en del valt att ta en paus. PĂ„ kontrollrummet tycks nĂ„gra av de gamla medlemmarna hĂ„lla hus medan andra hoppar mellan alla tre sajter.
Neosus Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Ăr det som jag tror? Har de flesta dragit eller? Det Ă€r faktiskt svĂ„rt att sĂ€ga. Jag tror att nĂ„gra dragit vidare, medan andra flyttat till nya sajten och en del valt att ta en paus. PĂ„ kontrollrummet tycks nĂ„gra av de gamla medlemmarna hĂ„lla hus medan andra hoppar mellan alla tre sajter. Jag Ă€r en av dom som hoppar emellan och spanar lĂ€get och hoppas pĂ„ förbĂ€ttringar som gör att jag slutligen kommer att vĂ€lja. Himla bök att leta information just nu... đ
Majken Postat 7 mars 2007 TrÄdstartare Postat 7 mars 2007 TÀnker ni behÄlla den stenÄlders designen eller? Vi jobbar pÄ att förbÀttra designen bÄde vad gÀller ramen och vad gÀller enstaka element i community-plattformen. Som jag skrev tidigare sÄ ligger högsta prioritet pÄ att fÄ forumet att rulla pÄ som det ska med alla nÀdvÀndiga funktioner.
Neosus Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 TĂ€nker ni behĂ„lla den stenĂ„lders designen eller? Vi jobbar pĂ„ att förbĂ€ttra designen bĂ„de vad gĂ€ller ramen och vad gĂ€ller enstaka element i community-plattformen. Som jag skrev tidigare sĂ„ ligger högsta prioritet pĂ„ att fĂ„ forumet att rulla pĂ„ som det ska med alla nĂ€dvĂ€ndiga funktioner. Okay! HĂ€rligt! đ
aoeu Postat 7 mars 2007 Postat 7 mars 2007 Kan ni inte fixa bredden pÄ sidan nÀr ni ÀndÄ hÄller pÄ. Det Àr sjukt smalt om man kör med widescreen-skÀrm.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.