Jump to content
Annons

Också ny


bjornen

Recommended Posts

Hej.

Bjorn heter jag.Avdankad dansbanemusiker som gillar att skriva låtar och spela in.

Har suttit med Digital orchestra plus innan men sadlat om till Pro tools.Det var ett sök på det som gjorde att jag hitta hit.

Basist och gitarrist som fuskar på keyboard och trumma. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Välkommen

Du borde prata med Perrra (tror han kallar sig trancer på forumet), han är den enda jag har hört göra dansbandslåtar här.

Tackar för välkomnandet alla.

Njjaaaa.....nu är det väl inte "treackordochettleendelåtar" jag sitter och puttrar med nuförtiden.Även om dom svänger dom också ibland. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen

Du borde prata med Perrra (tror han kallar sig trancer på forumet), han är den enda jag har hört göra dansbandslåtar här.

Nja, Lars-Olof också, väl?

Fast det är väl ett tag sen han syntes här.

Välkommen in stugvärmen! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen! Har du en Höfnerbas? Jag äger en 67:a med original inbyggd 9V-basboost!

Nej inte nuförtiden.Har dock haft två stycken fioler i min ägo genom åren.Många basar har passerat revy...men dom två att minnas var en musicmaster som jag byggde om (miken till mikarna) och favoriten Hagström Super Swede betan med vita Dimarzio på.Numera delar jag bas med dottern he he , en Sguier P-bas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...