bergström Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Hej! Àr helt noobish pÄ det mesta inom det mesta med musikprogram. Jag har spelat gitarr i flera Är och anvÀnt det mkt enkla inspelningsprogrammet audacity till lite hemmapill. Nu har farsan kirrat Reason frÄn sitt jobb och en hel vÀrld öppna sej. Jag kom fam till att jag behövde ett MIDI-keyboard. Sà jag var pÄ stan och köpte ett billigt Roland ED PC-160A. Jag fÄr inget ljud i det, snÀlla hjÀlp! Ha det! / Henke
IDF Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 pc/mac??? du fĂ„r gĂ„ in i instĂ€llningar, och control surfaces and keyboards, add sĂ„ vĂ€ljer du mĂ€rke(om de inte finns kan du vĂ€lja <other> o senser du en bit ner i rutan en funktion som heter find, under midi input.. dĂ€r trycker du. o sen valfri knapp pĂ„ kontrollytan.. du kan Ă€ven gĂ„ in i advance midi, och vĂ€lja din kontrollenhet/keyboard som external controller pĂ„ bus a.. har du fler Ă€n en kontroller, sĂ„ klicka bara vidare ner i busarna.. đł lycka till!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.