fogden2000 Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 (redigerat) Vad Ă€r det för fel pĂ„ en musikdator med AMD 64 ATHLON x2 ? đ Redigerat 9 februari 2007 av fogden2000
Skogholm Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Vilken frĂ„ga sĂ€g mig vad har du hört om amd processorerna? đ
fogden2000 Postat 9 februari 2007 TrĂ„dstartare Postat 9 februari 2007 (redigerat) Conan O Brien skulle kunna illustrera i nördigt format: Med Harry Potter glasögon "Njjaaa iiiiiih "Intel is better in music produktion"" SĂ„ gĂ„r ju snacket hĂ€r,överkurs om man ska vara Ă€rlig đ NĂ„n fattar sĂ€kert .Hehe Redigerat 9 februari 2007 av fogden2000
rainydays Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Ăh. Man kan vĂ€l göra en hit med en brödrost om man sĂ„ vill. AMD gör inga dĂ„liga processorer. Intel rĂ„kar ha den bĂ€sta pĂ„ konsumentmarknaden för tillfĂ€llet bara. Men i pris/prestanda tror jag de Ă€r ganska likvĂ€rdiga.
aburman Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Ăh. Man kan vĂ€l göra en hit med en brödrost om man sĂ„ vill. AMD gör inga dĂ„liga processorer. Intel rĂ„kar ha den bĂ€sta pĂ„ konsumentmarknaden för tillfĂ€llet bara. Men i pris/prestanda tror jag de Ă€r ganska likvĂ€rdiga. Word!
Teodo Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 tycker det funkar hur bra som helst med amd. Amd borde vÀll nÀstan vara det bÀsta valet pÄ en bÀrbar data dÄ c2d vÀsnar mer? (jag kÀnner att jag kommer fÄ alla mac fanatiker pÄ mig nu ;P)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.