Qwacker (oregistrerad) Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Har suttit nu i 3 timmar med en lĂ„t, och dum som jag Ă€r sparar jag inte. Det Ă€r helt knĂ€ppt, programmet har typ fryst sig, gĂ„r inte att klicka med musen nĂ„nstans. Men hotkeys fungerar, sĂ„som space startar och stoppar lĂ„ten. Jag kan tappa runt i "projekt" rutan, men kan inte tabba upp till "cubase fönstret" Detta leder till att jag inte kan spara! Vet nĂ„n hotkeyn för spara/spara som i cubase LE? Eller vet nĂ„n vad problemet Ă€r? SnĂ€lla đ
D Vibe Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Murphys lag! đ Prova ctrl+s Hoppas det löser sig!
drloop (oregistrerad) Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 PC ctrl + s Mac kringla + s alt Àpple + s
Qwacker (oregistrerad) Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 TACK! Ctrl - s rÀddade kvÀllen! och lÄten för den delen. Mystiskt fenomen dock.. startade om programmet efter ctrl-s och dÄ fungerade programmet smÀrtfritt. Detta Àr nog ett tecken, lÄten ska bli kung ;]
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.