sounden Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 Hej Hej! TĂ€nkte bara presentera mig nĂ€r jag nu har blivit lite varm i klĂ€derna pĂ„ detta forum. 23 Ă„r, ifrĂ„n Huskvarna, men bor och jobbar i Stockholm... Pendlar till och frĂ„n Huskvarna varje helg (35mil) för att spendera helgen i min studio som Ă€r hos mamma och pappa. Har spelat i flera olika instrumment i flera olika band sen ÂŽ93. Första programmet jag spelade in och gjorde lĂ„tar i var FastTracker 2. vilket var runt 96-97. I December 03 var mitt band och spelade in nĂ„gra lĂ„tar i Stockholm, sedan dess sĂ„ blev jag intresserad av just "inspelning/studio/bygge/akustik". Ăr snart klar med min hemma-studio som har tagit mina helger i ca 4mĂ„nader att bygga. Och kan nog sĂ€ga att jag Ă€r "fast" pĂ„ detta forum. Puss o Kram // J
hammagrella Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 Du Ă€r sĂ„ vĂ€lkommen sĂ„ att det nĂ€stan gör ont!! đ
Lundin Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 VĂ€lkommen hit - retroaktivt ( omedvetet rim) đ
Neko Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 VĂ€lkommen... 35 mil för att komma till studion... huga... Jag har nĂ„gra meter... Det Ă€r i och för sig inte alltid bra det heller đ
Lindeberg Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 VÀlkommen. Shakira, förresten. Om man mÄste...?
Neko Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 Tja... Markoolio Ă€r helt igenom hemsk medan Shakira bara har en vedervĂ€rdig röst, sĂ„ jag fĂ„r vĂ€l ta den senare jag med.... đ
robc Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 VÀlkommen ! jag bor ju oxÄ utanför Jönköping ! robc
sounden Postat 19 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 19 augusti 2004 Min topic var mest för att dra lite uppmĂ€rksamhet .. sĂ„ det var inget allvarligt menat. Jo jag bor "utanför" Jönköping ocksĂ„ 35 mil .. hehe đ Tack, att jag fĂ„ vara med i det "coola" gĂ€nget pĂ„ forumet. skall nĂ„ngĂ„ng Ă€ndra min avatar.. men har inte kommit pĂ„ till vad Ă€nnu. // Johan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.