trancer Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Lyssna på Radio/Tv osv efter "DE BAR Å ÅK" i lite mer discoutförande 😆 Den borde släppas idag (eller igår redan tom) 2 versioner, Dj version och en radioedit, mixemegapol lirar den hela tiden 😆 Dj Perrra fick mitt artistnamn bli... Köp den vettja 😆 /Perrra
Thomas Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Lyssna på Radio/Tv osv efter "DE BAR Å ÅK" i lite mer discoutförande 😆 Den borde släppas idag (eller igår redan tom) 2 versioner, Dj version och en radioedit, mixemegapol lirar den hela tiden 😆 Dj Perrra fick mitt artistnamn bli... Köp den vettja 😆 /Perrra Så roligt! Då kanske man får höra den någon gång då... tror det är tveksamt att jag köper den dock 😄 DJ Perrra? Då kan du ju slå dig ihop med den här snubben: www.djperra.com 🙂
rainydays Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Köpa? Eh, jo hej och hå. Men Dj Perra var ju het iaf. 😆
Vallhagen Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Dj Perrra fick mitt artistnamn bli... Köp den vettja 😉 På piratebay 😎 ?! *** ...bara skoja...
aburman Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Ingen möjlighet till förhandslyssning nånstans?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.