Malice Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Är det någon som har koll på om en sådan patchbay existerar? Kanske inte alla anslutningar men iaf någon kombinerad variant (är speciellt på jakt efter en med xlr + balanserad tele i samma enhet men skulle inte ha ngt emot att få midi in/ut och spdif in/ut i samma veva). Önsketänkande?
IDF Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 du får nog ta o bygga en egen jackväxel.. plåtar för att fästa allt i fins på thomann om ja inte minns fel-... 🤪
Malice Postat 3 februari 2007 Trådstartare Postat 3 februari 2007 IDF sa: du får nog ta o bygga en egen jackväxel.. plåtar för att fästa allt i fins på thomann om ja inte minns fel-... 🤪 Jo, jag har sett sådana men problemet blir då att jag riskerar att skada alla i min omgivning. Så händig är jag, haha!
IDF Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Malice sa: IDF sa: du får nog ta o bygga en egen jackväxel.. plåtar för att fästa allt i fins på thomann om ja inte minns fel-... 🙂 Jo, jag har sett sådana men problemet blir då att jag riskerar att skada alla i min omgivning. Så händig är jag, haha! haha fan de låter oroväckande.. 🤪😛😄 be ngn händig vän göra den åt dig då.. 🤪
Umemagnus Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 hmmm.... "Händiga vänner" .... låter som en underbar underkategori till "Studioutrustning" 🤪
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.