m4k5 (oregistrerad) Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Hej jag har ett problem med cakewalk sonar pruducer 6. När jag ska sätta på pogrammet stängs datan av 😆 ere nån som vet vad dert kan vara för fel?
android Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Bara helt plötsligt? Inga felmeddelanden eller nåt? Gick installationen utan problem?
m4k5 (oregistrerad) Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Ja den funkade bra, installationen har prövat andra installationsfiler också.. jag tror att det kanske kan vara nått fel med att jag har ett integrerat ljudkort som är inaktivt. För när den söker efter ludkort stängs den av när den böjar också. Kan man ändra playbacken utan att starta pogrammet?.
P3t3r Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Ja den funkade bra, installationen har prövat andra installationsfiler också.. Installerar du från original DVD:n?
android Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Fast ett avstängt integrerat ljudkort ska inte behöva vara nåt problem, det har jag också (fast jag kör iofs Sonar 5 PE)... Testa att aktivera det igen, och så om du kommer in då?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.