SuperViza Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 FörlÄt om jag sÀtter in denna trÄd i forumet, men jag Àr sÄ ruggigt otÄlig nÀr det gÀller att vÀnta.. Har en virus C rack till salu sÄ om nÄgon Àr intresserad Àr det bara at skicka mig ett pm. sÄ kan vi prata om pris m.m. har med mycket om ochmen tagit mig beslutet att göra mig av med Virus synthen och skaffa mig en ROLAND SH-201 istÀllet sÄ har du en sÄdan sÄ gÄ det ocksÄ bra att byta...
SuperViza Postat 23 januari 2007 TrÄdstartare Postat 23 januari 2007 (redigerat) 6000:- Redigerat 23 januari 2007 av SuperViza
Tilly Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 kanon pris för den som Ă€r intresserad... sjĂ€lv har jag redan en.. men verkligen ett bra pris! đ
SuperViza Postat 23 januari 2007 TrÄdstartare Postat 23 januari 2007 sÄ sant sÄ...Àr sÄ ivrig att bli av med den( konstigt nog) men anvÀnder den aldrig. enbart nÄgon gÄng dÄ och dÄ tyvÀrr...dock sÄ vill man sÀkert ha tillbaka den igen om ett par Är. men Har fastnat StenhÄrt för SH-201
SuperViza Postat 23 januari 2007 TrÄdstartare Postat 23 januari 2007 Min annons pÄ vendolin med bild
Tilly Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Men det dÀr Àr ju inget Virus C Rack? Virus C Racket Àr ju svart.. Det dÀr Àr ett Virus A/b Rack
SuperViza Postat 23 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 23 januari 2007 Aj Aj AJ......Skrev C För classic men det va visst ruggigt fel nĂ€r jag tĂ€nker efter đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.