Jump to content
Annons

studiobygge 28 kvm


ballesteros

Recommended Posts

Tja! Jag har 28kvm till förfogande som ska delas av med en vägg (liverum/mixrum) 12 kvm mixrum 16 liverum vad tror ni?

nån som har synpunkter på hur jag ska fördela ytan mellan rummen?

det kommer ju visserligen gå bort runt 50-60cm på väggen med, men det behöver vi inte drytfa här! /Ballesteros

PS nån som har ett NAMN på nån bra byggretur där beggade dörrar kan köpas!

Redigerat av ballesteros
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tja! Jag har 28kvm till förfogande som ska delas av med en vägg (liverum/mixrum) 12 kvm mixrum 16 liverum vad tror ni?

nån som har synpunkter på hur jag ska fördela ytan mellan rummen?

det kommer ju visserligen gå bort runt 50-60cm på väggen med, men det behöver vi inte drytfa här! /Ballesteros

PS nån som har ett NAMN på nån bra byggretur där beggade dörrar kan köpas!

Kul med studiobygge! Ett hörn kanske kan bli bra som mixrum...tror att man kan utnyttja sådan yta effektivt på något sätt. Har sett det nånstans, kommer ej ihåg vart!

Byggmax har billiga nya dörrar, annars kan du kolla med din kommun, jag köpt (inte till studibygge dock) två stycken dörrar med tungt "ljudisolerande" glas, typ samma sort man bygger kontorslandskap i, för 150:-.

Uppsala kommun har ett ställe där de vräker ut gamla grejjor jättebilligt. Fick köpa en 6m whiteboard + griffeltavla smma storlek for två kanelländer 😆

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...